ח"כ מעוז על רפורמת הכשרות: "מביאים את זה בהליך בזק מתוך פחדנות"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מעוז על רפורמת הכשרות: "מביאים את זה בהליך בזק מתוך פחדנות"

    ח"כ אבי מעוז בשיחה עם קול חי: "אני לא נגד רפורמה בתחום הכשרות, אם יביאו את זה בחקיקה רגילה, נדון בכובד ראש ונשמע את כל מי שיש לו מה להשמיע, אבל הם מביאים את זה בהליך בזק מתוך פחדנות"

    אבי מעוז צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ אבי מעוז שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, על רפורמת הכשרות השנויה במחלוקת של השר כהנא: "הרפורמה הזאת בדרך שהיא באה, על הראש של הרבנות וללא תיאום עם הרבנים הראשיים – אסור שתבוא לעולם. אם יש דברים לתקן, ובכל מערכת יש – אז מתקנים בדרך מדודה ובתיאום עם המערכת. צריך לפעול לטובת הכשרות ולא על חשבון ובדרך שתהרוס את הרבנות הראשית".

    ח"כ מעוז נשאל האם הוא רואה שינוי בגישה של השר כהנא: "אני לא רואה עדיין ניצנים של שינוי בעניין. ראש האופוזיציה הגדיר את הממשלה הזו כ"תאונה פוליטית" – אני חושב שעד היום הם עדיין לא יודעים לעכל את המשמעויות של הדברים. הם  לא מבינם שהמהלך הזה שהם עשו יביא בסופו של דבר להפיכה של המדינה ממדינת ישראל למדינת כל אזרחיה".

    לדבריו "השר מתן כהנא עוד לא הפנים את הנקודה הזו ואני מקווה שנצליח לשנות את זה". מעוז התייחס לעתירה שהגיש לבג"ץ נגד הרפורמה, שבדיוק הבוקר (מאוחר יותר, אחרי שידור המהדורה בה התראיין מעוז) נדחתה על הסף: "העתירה שהגשתי לא נוגעת למהות הדברים, שזה תפקידה של הכנסת", הסביר מעוז "היא נוגעת לשאלה האם אפשר להביא מהלך כזה במסגרת חוק ההסדרים כמו גנבים בלילה".

    מעוז הבהיר: "אני לא נגד רפורמה בתחום הכשרות, אם יביאו את זה בחקיקה רגילה, נדון בכובד ראש ונשמע את כל מי שיש לו מה להשמיע. יהיה לחברי הכנסת זמן להחליט ואז נקבל החלטה. אבל הם מביאים את זה בהליך בזק מתוך פחדנות".



    0 תגובות